PAPIEROVÝ SVET MODELOV VOZIDIEL F1



























TOPlist




Výroba tlmičov a volantu



Na výrobu pružin s tlumiči potřebujete tři druhy drátků a to: 0,5 mm průměr na samotnou pružinu "ten můj je od výrobce pocínovaný má to výhodu protoře věrně zpodobňuje chrom". Tak tento namotám na tyčku o průměru 2 mm "já používám mosaznou co se s ní svařuje". Motám jej těsně vedle sebe až poté jej natahuji aby vznikla spirála. Když takto namotáte metr drátu tak budete mít slušnou zásobu.



Pak potřebujete izolovaný drát který má 1.6 mm průměr i s izolací a samotný drát má 0,8 mm aspoň ten můj a i ten je od výrobce pocínován. Tak z toho si ustříhnete kousek který bude dlouhý taj jak má být dlouhý hotový výrobek ten z půlky odizolujete a tím vznikne tlumič izolovaná část přectavuje tělo tlumiče a odizolovaná píst. No a pak je tu ten třetí drát o průměru 3 mm i s izolací z toho potřebujete jen tu izolaci z které si nařežete kroužky čím menší tím lepší "já se vlezu do 1 mm". Jeden nasadíte na tělo tlumiče "když to nepůjde tak si jej zoztáhnite" pak si ustříhněte ze spirály potřebný kousek nasaďte na tlumič a ukončite druhým kroužkem lepím to zase sek. lepidlem a je to. Podle návodu se zdá že je to dlouhý proces, ale netrvá déle než 5 minut "aspoň mě né" :-))



No a na volanty používám izolovaný drát černé barvy o průměru 1,6 mm včetně izolace ten namotám na tyčku o průměru 9 mm pak celek rozstříhnu a vzniknou mě jednotlivé volanty ty pak porovnám aby neměly "osmicu" a slepím sek. lepidlem.



[Poosi]-[13. apríl 2005]



Ako na detaily




Výroba sacích "kalíškov" a výfukového potrubia.




Výroba tlmičov a volantu




Výroba volantu (riešenie č.2)




Výroba preskleného kokpitu a ochranných rámov




Výroba drážkovaných pneumatík





Komentáre k článku



Zatiaľ nie sú žiadne komentáre k článku.





Nový komentár



Meno
E-m@il
Web
ICQ
Predmet
Komentár






Hlavná stránka           Odkazovač           Linky           Autorský tím           Vytvoriť konto